INTEGRASJONSLØSNINGER
Sømløst samarbeid med digitale løsninger

Vi ønsker at et innfordringssamarbeid med oss skal være så effektivt og tidsbesparende som mulig for våre kunder. Vi tilpasser derfor fortløpende integrasjonsløsninger mot de mest brukte økonomisystemene. Løsningene inneholder både elektronisk oversendelse av ubetalte fakturaer fra reskontro og melding om direktebetalinger på fakturaer som er sendt til innfordring eksternt.

Bedre oversikt og likviditet med digitale løsninger

Integrasjon mellom Alt Inn Inkasso og din bedrifts økonomisystem gjør at en ikke lenger trenger manuell behandling. Både transaksjoner og kommunikasjon foregår sømløst mellom kunde, oppdragsgiver og økonomisystem, noe som gir våre kunder mer tid, god oversikt og bedre likviditet.

Kontinuerlig utvikling av integrasjonsløsninger

Til nå har vi tilrettelagt en brukervennlig løsning for kunder som bruker økonomisystemene Uni MicroVisma GlobalNextcom og Microsoft Dynamics AX (tidligere Axapta). Gjennom disse integrasjonsløsningene eksporteres saker elektronisk. Meldinger om direktebetalinger sendes også elektronisk i flere av løsningene.

Enkelt å sende inn og holde seg oppdatert på saker

Vi ønsker at våre kunder skal kunne jobbe mot oss gjennom sitt økonomisystem. Med våre integrasjonsløsninger får kunden direkte tilgang til oppdatert status om inkassosaker gjennom sitt eget system. I tillegg får kunden tilgang til vårt nettkontor og kan til enhver tid holde seg oppdatert på saker vi har til behandling og registrere nye saker. Løsningen er lettfattelig og enkel å bruke, og sakene sendes ut samme dag, etter at vi har sjekket og gått gjennom dem.

Interessert i å høre mer om våre integrasjonsløsninger?

Legg igjen kontaktinformasjonen din under, så tar en av våre inkassospesialister kontakt med deg!